Co za dużo to nie zdrowo, 5 sposobów na zdrowe święta „Święta jak je ogarnąć, żeby było zdrowo i nie przytyć”

kw. 2, 2021 | 0 komentarzy

Co za dużo to nie zdrowo, 5 sposobów na zdrowe święta „Święta jak je ogarnąć, żeby było zdrowo i nie przytyć”

Święta święta i po świętach.

Co za dużo to nie zdrowo, 5 sposobów na zdrowe święta!

  1. Jemy mniej a częściej dzieląc posiłki świąteczne na mniejsze porcje – próbujemy mniej.
  2. Nie pijemy w czasie posiłków.
  3. Aktywność fizyczna i umysłowa która będzie możliwa – po każdych 3-4 h przy stole wspólne ćwiczenia – spacer minimum 30 minut lub wspólne gry i zabawy. Na YT można znaleźć dużo filmów z ćwiczeniami, grami które lubicie i preferujecie.
  4. Dieta nisko informacyjna – wyłącz TV – pozytywne nastawienie i uśmiech.
  5. V zasad dłoni KiEdA – nasz program jest twoim zdrowego stylem życia i odżywiania Stosuj go codziennie przez całe życie a święta dwa razy w roku, sporadyczne imprezy nie będą problemem i nic nie zmieniają.

 

Tak powinien wyglądać Wasz każdy dzień świąteczny i przygoda ze zdrowym stylem życia.

.

.

.

Zapraszamy do współpracy w łatwy sposób nauczymy Ciebie motywacji i nawyków.

My nie odchudzamy, my pomagamy w dążeniu do zdrowia i ładnej sylwetki.

Więcej szczegółów na naszych fanpegach FB IronWomanFITKiEdA – Trenerfit oraz na grupie KiEdA – IronWomanFIT – Zdrowy Styl Życia

Podziel się tym postem z bliskimi a będą Tobie wdzięczni😘
Zmieniaj nawyki i styl życia🏃‍♂️☀️ciesz się😁zdrowiem❤️i odpornością

Chcesz zdrowo schudnąć i poznać ofertę?
Zapraszamy już dziś☀️do kontaktu📞📧i współpracy, również ONLINE👨💻

Życzę Ci miłego dnia☀️zróbmy dziś coś fantastycznego😁

Dbaj o swoje zdrowie❤️
Strona www💻 YouTube i social media📱i nie tylko😉

www.kieda.com.pl

Instagram IronWomanFIT

Instagram Kieda_TrenerFIT.pl

Facebook IronWomanFIT

Facebook KiEdA – TrenerFIT 

Triathlonlife.pl „Ola Kieda: MŚ IM 70.3 Utah głównym startem 2021…”

Triathlonlife.pl “Ola Kieda skacze jak sarna w lesie…”

Triathlonlife.pl “Wulkan energii…”

Pytanie Na Śniadanie – Czar Par – V zasad KiEdA

YouTube – Nasza Pasja

 

#swietawielkanocne #wielkanoc

#motywacja #nawyk #wyzwanie365 #5minutdlazdrowia

#KiEdA #TrenerFit #ironwomanfit #wyzwanie

#Vzasadkieda #dłońkieda #kiedasystem #5KTFit #przepisKiEdA #posilekKiEdA

#zdrowystylzycia #zdrowystylzyciazkiedami #trening #zdrowie #endorfina #fitpara #metamorfozy

#posiłek #zdrowyposiłek #szybkiposiłek #przepis #dietapudełkowa #nawynos #foodporn

#ironman #triathlon #swim #bike #run #pływanie #rower #bieganie

#trifamily #family #mąż #żona #rodzina

#córka #daughter #ojciecicórka #ojciec #father

#miłość #love #zakochany #szczesliwy

 

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz nasze inne wpisy:

Jak zacząć – pięć nawyków zdrowia i sukcesu!

Jak zacząć – pięć nawyków zdrowia i sukcesu!
Motywacja i nawyk pomaga w zmianie.
Jakie nawyki są potrzebne do realizacji celów?
„MOTYWACJA – pozwala zacząć a NAWYK – wytrwać”
Znajdź swój cel i zacznij. Powtórz to przez trzy tygodnie i zdobądź nawyk.

Makaron z ciecierzycą i szpinakiem – Posiłek KiEdA

Makaron🍝z ciecierzycą i szpinakiem🌱- Posiłek KiEdA
Ciecierzyca, inaczej cieciorka lub groch włoski, posiada liczne właściwości zdrowotne.
Ciecierzyca, poza tym, że jest skarbnicą białka w dużych ilościach, posiada inne cenne składniki i właściwości.