Baza do posi艂k贸w – MUSLI DOMOWE馃尡

sty 26, 2020 | 0 komentarzy

Baza do posi艂k贸w 鈥 MUSLI DOMOWE馃尡

Musli domowe tak膮 mieszank臋 robimy raz na 2 miesi膮ce. Stosujemy bardzo cz臋sto jako baz臋 do pierwszego lub kolejnego posi艂ku w ci膮gu dnia鈽锔

Szybko馃殌zdrowo鉂わ笍smacznie馃構

PRZYGOTOWANIE馃ィ=SUKCES馃弳

REDUKCJA WAGI鈿栵笍=ZDROWIE鉂わ笍

ZASADA NR. III – REGULARNO艢膯 JEDZENIA

CZYLI STOSOWANIE WYLICZANIA CZASU SPO呕YWANIA POSI艁K脫W WED艁UG

鈥濻YSTEMU D艁ONI馃枑KiEdA鈥

Przygotowanie dzie艅 wcze艣niej to pewno艣膰 realizacji Waszych cel贸w馃幆

Pami臋tajcie przygotowanie to klucz do sukcesu馃

Twoje jutro zaczynaj ju偶 dzi艣鈽锔

W te dni kt贸re masz wi臋cej czasu np. weekend przygotuj tak膮 mieszank臋 a zaoszcz臋dzisz馃挵czas鈴

Przygotowuj膮c si臋 na zapas, b臋dziesz w stanie szybko przyrz膮dzi膰 pe艂nowarto艣ciowy positek馃枑

A Wy jakie macie przepisy na szybkie posi艂ki w wersji 1锔忊儯…2锔忊儯…3锔忊儯… i gotowe鈦夛笍

Poni偶ej sk艂adniki i propozycja wykonania posi艂ku馃槈

SK艁ADNIKI:

Miks p艂atk贸w (1 kg lub wi臋cej w zale偶no艣ci od potrzeb my robimy wi臋cej) p艂atki owsiane, p艂atki orkiszowe, 偶ytnie itp., pokrojone w kostki figi 3 szt. pokrojone daktyle 20 szt., pokrojone 艣liwki suszone 5 szt., po 3 gar艣ci orzech贸w: orzechy w艂oskie, orzechy brazylijskie, migda艂y, mieszank臋 tropikaln膮, pestki dyni i s艂onecznika (pra偶one na suchej patelni ma艂y ogie艅, gotowe jak strzelaj膮 i lekki zapach), na koniec 2 gar艣ci siemi臋 lniane i sezam, s贸l himalajsk膮 (mo偶na doda膰 wszystko tzn. nasiona, suszone owoce wed艂ug uznania i smaku, jak czego艣 nie mamy r贸wnie偶 jest ok).

PRZYGOTOWANIE PRZYK艁ADOWEGO POSI艁KU:

Do 5 艂y偶ek mieszanki musli domowego dodajemy plasterki banana馃崒p艂atki migda艂owe lub kukurydziane bez cukru, nasiona goi, zalewamy odrobina wody lub mlekiem vege kokosowym/migda艂owym itp., dodajemy mi贸d馃嵂lub syrop z agawy.

Mo偶na do smaku doda膰 kakao i nibs kakaowca.

PORADA:

Ja cz臋sto same musli zalewam wrz膮tkiem r贸wnie偶 dzie艅 wcze艣niej a nast臋pnego dnia dodaje to na co mam ochot臋 i zalewam mlekiem vege owsianym/ry偶owym itp.

Smacznego馃構 i na zdrowie馃挌

呕ycz臋 Ci mi艂ego dnia馃榾zr贸b dzi艣 co艣 fantastycznego馃榿

Dbaj o siebie馃榿zr贸b co艣 dla swojego zdrowia鉂わ笍

Podziel si臋 tym postem i przepisem z bliskimi馃グa b臋d膮 Tobie wdzi臋czni馃槝

Zmieniaj nawyki styl 偶ycia馃弮鈥嶁檪锔忦煣樷嶁檧锔忊榾锔廲iesz si臋馃榿zdrowiem馃挌i odporno艣ci膮

Chcesz zdrowo chudn膮膰 i pozna膰 wi臋cej przepis贸w馃枑馃

Zapraszamy ju偶 dzi艣鈽锔廳o kontaktu馃摓馃摟i wsp贸艂pracy r贸wnie偶 ONLINE馃懆鈥嶐煉

#muslidomowe #vege #makar

#p艂atkiowsiane #mieszankatropikalna #figi #daktyle #migda艂y #orzechy itp.

#zdrowystylzyciazkiedami #jaknieprzytycwdomu

#KiEdA #TrenerFit #ironwomanfit

#Vzasadkieda #d艂o艅kieda #kiedasystem #5xKFUN #KieEdAprzepis

#zdrowystylzycia #trening #motywacja #zdrowie #endorfina #fitpara #metamorfozy

#posi艂ek #zdrowyposi艂ek #szybkiposi艂ek #przepis

#dietapude艂kowa #nawynos #foodporn

0 komentarzy

Wy艣lij komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *

Zobacz nasze inne wpisy:

Jak zacz膮膰 – pi臋膰 nawyk贸w zdrowia i sukcesu!

Jak zacz膮膰 – pi臋膰 nawyk贸w zdrowia i sukcesu!
Motywacja i nawyk pomaga w zmianie.
Jakie nawyki s膮 potrzebne do realizacji cel贸w?
鈥濵OTYWACJA – pozwala zacz膮膰 a NAWYK – wytrwa膰鈥
Znajd藕 sw贸j cel i zacznij. Powt贸rz to przez trzy tygodnie i zdob膮d藕 nawyk.