Jak szybko schudnąć?

paź 23, 2020 | 0 komentarzy

Jak szybko schudnąć?

Z nadwagą zmaga się trzech na pięciu dorosłych Polaków, a co czwarty jest otyły. Co gorsze, skala problemu cały czas rośnie. Nie ma zatem nic dziwnego w tym, że temat odchudzania cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Multum ludzi poszukuje odpowiedzi na pytanie „jak szybko schudnąć?”. Tym bardziej, że realizowane kampanie społeczne, uświadamiają obywateli, że nadwaga i otyłość to nie tylko defekt o charakterze estetycznym, ale także poważne zagrożenie dla zdrowia.

Zastanawiasz się, jak szybko schudnąć?

Niestety nie ma jednej magicznej metody, która pozwoliłaby pozbyć się zbędnych kilogramów bez żadnego wysiłku. Musisz zmotywować samego siebie do stosowania prawidłowej diety oraz uprawiania aktywności fizycznej – są to kluczowe, uzupełniające się czynniki, bez których odchudzanie nie przyniesie zamierzonych efektów. Istnieje wiele różnych sposobów, aby szybko schudnąć. Jedne przynoszą upragniony efekt, drugie niestety nie. Zdarza się tak, że plany dietetyczne, które stosujesz sprawiają, że ​​czujesz się głodny lub niezadowolony. To są główne powody, dla których może być Ci trudno trzymać się określonej diety. Stosując jednak poniższe V ZASAD DŁODNI KiEdA, możesz zredukować tkankę tłuszczową w krótszym czasie.

I. Poranne nawadnianie

Codziennie, od razu po wstaniu wypij szklankę wody.
Nasza propozycja to woda z cytryną i miodem.
Woda z cytryną i miodem pomaga oczyścić organizm z różnych toksyn-wspomaga trawienie, wzmacnia system odpornościowy, oczyszcza skórę. Woda cytrynowa rano to świetny sposób, aby dostarczyć organizmowi codzienną dawkę witaminy C. Ponadto szklanka wody z cytryną wypita rano na czczo pomaga obudzić układ pokarmowy i przyśpiesza metabolizm.

II. Pierwszy posiłek nie później niż 1h po przebudzeniu

Zjedz w pełni zbilansowany posiłek, zawierający odpowiednią ilość wszystkich składników odżywczych, których nasz organizm potrzebuje tuż po wstaniu.

Wielu z nas popełnia duży błąd rezygnując ze śniadania. Często zdarza się też, iż z braku czasu bądź przyzwyczajenia nasze śniadanie składa się po prostu z kawy. Po nocy zapasy energetyczne organizmu są uszczuplone, przemiana materii jest spowolniona i jeśli nie przyśpieszymy jej rano, cały dzień będziemy działać na „pół gwizdka”.

III. Regularność jedzenia czyli stosowanie wyliczania czasu spożywania posiłków według systemu „V dłoni KiEdA”

Liczenie h posiłków z godnie z programem, przeliczamy od 1 do 5 na palcach.

Każdy posiłek i kolejne jemy zgodnie z “SYSTEMEM DŁONI KiEdA”. Pojemniki uzupełniamy dowolnymi posiłkami zgodnie z zasadą różnorodności, odpowiednio zbilansowane i bogate we wszystkie składniki odżywcze.

Osoby, które regularnie jedzą są bardziej odporne na stres, rzadziej chorują i są optymistycznie nastawione do życia.

W praktyce oznacza to, że dostarczane regularnie posiłki przeznaczane będą na bieżące potrzeby, bez konieczności tworzenia rezerw energii. Okazuje się bowiem, że w przypadku rzadszego, nieuregulowanego i mało systematycznego jedzenia, organizm generuje rezerwy energetyczne, odkładające się w postaci niechcianej tkanki tłuszczowej. Można zatem z całą stanowczością stwierdzić, że regularne spożywanie posiłków sprzyja zrzucaniu zbędnych kilogramów, gdyż kalorie dostarczane w schematycznych odstępach czasu, zużywane są na bieżąco, bez kumulowania się w ciele.

IV. Zdjęcia spożywanych posiłków w pojemnikach

Rób zdjęcia wszystkich posiłków, które jesz w pojemnikach.

“Kontrola podstawą zaufania” Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza.

My naszych podopiecznych w ten sposób motywujemy i wspieramy.

Zaczniesz inaczej postrzegać konieczność stosowania V zasad, będziesz miał większą kontrolę nad posiłkami oraz nad własnym działaniem.

V. Spożywanie posiłku wielkości pięści, który mieści się w pudełku zgodnie z zasadami programu

Najważniejszą zasadą, o której powinno się pamiętać jest to, że żołądek jest mniej więcej wielkości naszej pieści i też takie porcje powinniśmy zjadać. Niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, ale kiedy się rodziliśmy, nasz  żołądek miał właśnie wielkość naszej pięści. Jedliśmy mało, często, a mimo to rośliśmy szybko, zdrowo i proporcjonalnie. Z biegiem lat rozciągaliśmy go na skutek czego jedliśmy więcej i tyliśmy. Dlatego zdrowy i szczupły człowiek powinien jeść posiłki wielkości swojej pięści. Po tygodniu żołądek wróci do swojego prawidłowego rozmiaru i szybko zauważysz poprawę samopoczucia i utratę wagi.  Niezależnie od tego, czy jesteśmy dzieckiem, nastolatkiem czy dorosłym, miernik wielkości naszego żołądka mamy zawsze pod ręką – jest to złożona pięść. Jedzenie porcji właśnie takiej wielkości zapewni nam efekt i na stałe da nam zdrowie.
.
.
.

Podziel się tym postem z bliskimi a będą Tobie wdzięczni😘
Życzę Ci miłego dnia☀️zróbmy dziś coś fantastycznego😁
Zmieniaj nawyki i styl życia🏃‍♂️☀️ciesz się😁zdrowiem❤️i odpornością
Chcesz zdrowo schudnąć i poznać ofertę?
Zapraszamy już dziś☀️do kontaktu📞📧i współpracy, również ONLINE👨💻
Strona www💻 YouTube i social media📱i nie tylko😉

www.kieda.com.pl

Instagram IronWomanFIT

Instagram Kieda_TrenerFIT.pl

Facebook IronWomanFIT

Facebook KiEdA – TrenerFIT

Triathlonlife.pl „Ola Kieda: MŚ IM 70.3 Utah głównym startem 2021…”

Triathlonlife.pl „Ola Kieda skacze jak sarna w lesie…”

Triathlonlife.pl „Wulkan energii…”

Pytanie Na Śniadanie – Czar Par – V zasad KiEdA

YouTube – Nasza Pasja

#makaron #szpinak #zioła #bazylia #oliwazoliwek #oliwazpestekwinogron #fitprzyprawy
#KiEdA #TrenerFit #ironwomanfit
#Vzasadkieda #dłońkieda #kiedasystem #5KTFit #przepisKiEdA #posilekKiEdA
#zdrowystylzycia #trening #motywacja #zdrowie #endorfina #fitpara #metamorfozy
#posiłek #zdrowyposiłek #szybkiposiłek #przepis #dietapudełkowa #nawynos #foodporn

0 komentarzy

Funkcja trackback/Funkcja pingback

  1. Makaron z ciecierzycą i szpinakiem - Posiłek KiEdA | KiEdA - TRENERFIT - […] ☝️wspomaga odchudzanie […]

Zobacz nasze inne wpisy:

Jak zacząć – pięć nawyków zdrowia i sukcesu!

Jak zacząć – pięć nawyków zdrowia i sukcesu!
Motywacja i nawyk pomaga w zmianie.
Jakie nawyki są potrzebne do realizacji celów?
„MOTYWACJA – pozwala zacząć a NAWYK – wytrwać”
Znajdź swój cel i zacznij. Powtórz to przez trzy tygodnie i zdobądź nawyk.